Den som lever får se?

Då är jag hemkommen från Emmabodafestivalen. Maten stod på bordet när jag kom hem (lyx!!), sen duschade jag och kraschade i soffan! Man uppskattar vardagssaker så mycket mera efter en festival. Dessutom känns sängen helt gudomlig efter fem nätter i ett tält som stod i en grop och på en sten - där jag sov utan liggunderlag.
Festivalen i sig var bra! Jag och Annika hade kul, vi var väldigt bakis och ibland väldigt fulla. Dessutom träffade jag Sofi som jag inte sett på tre år, med finaste dialekten! Markus och hans gäng bodde vi med. Inga direkta skandaler på den här festivalen egentligen.
TYP det roligaste var en asfull tjej som sprang runt med en pinne och "hotade" folk.
Ska du dö!?!? Elle?
Har du saffranströja!?! Elle? (Jag hade en gul tröja på mig) (just tillägget med elle!? gjorde hela grejen! haha)
Jag skrattade så jag grät men ingen annan verkade uppskatta hennes geniala humor. Jag hann dock aldrig ta hennes namn för i så fall hade jag addat henne på facebook direkt! Och startat en grupp i hennes ära.
Andra höjdpunkter var tisdagsfyllan, onsdagsbakfyllan. fittjejen, annikas friterade bananer och HOUSE of Siam.

Dessutom så insåg jag att om en vecka börjar jag jobba. Vuxenjobb. Heltid. Mitt första riktiga jobb någonsin. Det är skrämmande, ni vet varför, men samtidigt så längtar jag något oerhört. Kanske blir det här sista hösten i Falun dessutom. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0