Tro.

Jag har en "vän" på facebook som jag träffat lite flyktigt genom bekanta. Personen i fråga är väldigt troende och brukar skriva diverse budskap på sin facebook-status. Det brukar jag inte ha något problem med, då jag mest bläddrar vidare..men jag reagerade på en text som personen i fråga skrev i förra veckan, då personen dissade alla som inte trodde på något, att de skulla falla ihop så fort de gick igenom någon motgång. Herregud. Nog lever vi väl ändå i år 2009 och den stora boken är ju minst lika gammal. Förnyelse tack! Och vad jag tror på, eller snarare inte tror på gör inte mig svag. Det gör mig stark. För om man ska tro på något så ska man väl ändå tro på sig själv? I press yes.

Kommentarer
Postat av: Kim

yes I press yes också!

2009-08-09 @ 19:35:34
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0