On a hillside

Det är något extremt lyxigt med att kunna sitta uppe mitt i natten, lyssna på musik, känna sig hur trött som helst men samtidigt hur inspirerad som helst. Vet dock inte vad jag ska göra med inspirationen, något konstruktivt vore ju bra, eller så går jag och lägger mig?  
I natt så drömde jag om simning och pratande bebisar, samtidigt. Mina kära kompis, som vi kan kalla Kim, simmade 100 meter frisim snabbt, men med väldigt ful teknik och hennes bebis hejade på. Kanske ska bebisen bli simmare? Är det, det mitt undermedvetna försöker säga mig? Jag får framföra min vision. Jag drömde ju faktiskt en sanndröm i åttan en gång, om resultatet på ett prov. Det stämde på poängen!

Kommentarer
Postat av: Kim

kanske blir han simmare. Manliga simmare brukar vara heta och snyggt byggda. Till skillnad från kvinnliga simmare. Dom är bara bredaxlade ju.

2009-08-03 @ 00:52:15
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0